Ako postupovať pri kúpe zájazdu

MANUÁL CK KYSUCA TOUR, sro - tradícia v cestovnom ruchu od roku 1996
  1. Odporúčame v prvom rade si prečítať všetky informácie, ktoré sú uvedené na našej web stránke hlavne Všeobecné a záväzné podmienky účasti na zájazde.
  2. Pozrieť si obrázky, ktoré sa týkajú príslušného letoviska – nejde o žiadne ilustračné fotografie, ale o reálny obraz letoviska.
  3. V prípade, že máte hocijaké otázky, spýtajte sa nás buď telefonicky (041/229 67 57, 0908 219 442) či mailom: Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebuješ mať nainštalovaný JavaScript. – radi Vám odpovieme a spresníme si všetky detaily.
  4. Elektronicky (prípadne poštou na našu adresu: CK Kysuca Tour, Kysucká 1131/1, 024 04 Kysucké Nové Mesto) vyplňte prihlášku, ktorá sa nachádza v prílohách a zašlite nám ju – my Vám ju skontrolujeme a elektronicky potvrdíme (prípadne telefonicky).
  5. Do 7 dní od zaslania prihlášky je klient povinný uhradiť zálohu za zájazd vo výške 150Eur na OSOBU na účet CK č.ú:617145322/0200, prípadne IBAN:SK7302000000000617145322, BIC:SUBASKBX.
  6. Úhradu zálohy Vám elektronicky prípadne telefonicky potvrdíme.
  7. V mesiaci apríl – máj pripravíme klientom vyúčtovanie zájazdu (2.časť záväznej zmluvy o obstaraní zájazdu), v ktorom finančne vyčíslime všetky služby a odpočítame uhradenú zálohu prípadne zľavy a zašleme Vám ju elektronicky (prípadne poštou) na kontrolu.
  8. V lehote do 45 dní pred odchodom na zájazd je každý klient povinný douhradiť doplatok za zájazd na účet CK č.ú:617145322/0200, prípadne IBAN:SK7302000000000617145322, BIC:SUBASKBX
  9. V prípade, že sa klient prihlási na zájazd v kratšom termíne ako je 45dní pred začiatkom zájazdu, je povinný uhradiť celú sumu zájazdu.
  10. V lehote 20 dní pred začiatkom zájazdu je CK povinná poslať klientom všetky doklady potrebné k vycestovaniu na dovolenku –poštou prípadne elektronicky. Všetky doklady musia byť podpísané a opečiatkované CK – ide o cestovné doklady, voucher a pokyny na zájazd, prípadne poistnú knižku – ak si klient objednal u CK poistenie osôb a majetku do zahraničia.
  11. Všetci klienti sú povinní si doklady skontrolovať a prípadné nedostatky ihneď nahlásiť do CK, aby ich bolo možné hneď opraviť a doriešiť vzniknutú situáciu tak, aby klient nemal žiadne problémy s vycestovaním na dovolenku.
  12. V prípade, že dôjde k nejakým problémom na letovisku, je potrebné okamžite informovať delegáta CK, aby mohol napraviť vzniknutú situáciu resp. ak by to nešlo, spíše s klientami reklamačný protokol. Reklamáciu je možné riešiť do 3 mesiacov od návratu z dovolenky.
  13. Dúfame, že tento náš manuál a naše 20-ročné skúsenosti v poskytovaní zájazdov Vám prinesú len pekné zážitky z dovolenky :-)
Vaša CK Kysuca Tour

Posted in Informácie